Nasz zespół redakcyjny:

Zuzia Adamiec

Łukasz Gawlik

Bartek Kubicki

Amelia Majda

Kasia Pogoda

Natalia Szypuła

Artur Zieliński

Kamil Bublij

Konrad Wróbel

Opieka merytoryczna:

Iwona Zarzycka

Ewa Prus

Zwyczajni - (nie)zwyczajni Ania Lewek

 Cześć!
Jestem Ania z 3e. Lubię rysować i słuchać muzyki w każdej wolnej chwili. Gdy mam czas jeżdżę na rowerze, a zimą uwielbiam zjazdy na nartach, ale najbardziej lubię grać w siatkówkę. Ostatnio bardzo zainteresował mnie styl rysowania manga. Obejrzałam prace innych, zgłębiać techniki jej rysowania. Tak powoli zaczęła się moja historia z mangą. Teraz, jak tylko mam czas, to szkicuję i rysuję różne postacie. Chciałam Wam zaprezentować kilka moich prac.

Pozdrawiam, Ania Lewek










Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zwyczajni - (nie)zwyczajni Julia Hoszek i Marta Skiba

Dzień Przyjaciela w naszej szkole

Absolwenci z pasją - Michał Salwin