Nasz zespół redakcyjny:

Zuzia Adamiec

Łukasz Gawlik

Bartek Kubicki

Amelia Majda

Kasia Pogoda

Natalia Szypuła

Artur Zieliński

Kamil Bublij

Konrad Wróbel

Opieka merytoryczna:

Iwona Zarzycka

Ewa Prus

Absolwenci z pasją - Michał Salwin



TANIEC TOWARZYSKI MOJĄ PASJĄ




Moja przygoda z tańcem miała już swój początek w przedszkolu, gdy byłem pięciolatkiem. Chodziłem do grupy średniaków o nazwie „Motylki”. Moja wychowawczyni - Pani Teresa Gudra - z okazji święta Dnia Matki przygotowała dla mnie i koleżanki z grupy układ taneczny do walca angielskiego. Już wtedy bardzo mi się to spodobało, a na kolejne występy pojechaliśmy wraz z wychowawczynią do Domu Kultury przy ul. Lompy w Chorzowie, gdzie dzisiaj wraz z przyjaciółmi - bratnimi duszami - ciągle podnoszę swe umiejętności panowania nad własnym ciałem, a także sposobem wyrażania własnych emocji podczas wykonywania swych wyuczonych układów tanecznych.
Gdy miałem 9 lat, moja Mama zachęciła mnie do uczęszczania na przysłowiowe tańce. Zapisała mnie do klubu tanecznego: Taniec-Impuls, gdzie do dnia dzisiejszego pod okiem trenera Pana Jakuba Siemionki realizuję swoje marzenia, przyswajając ciągle nowe układy, kroki i choreografie taneczne. Treningi mam w tygodniu codziennie (oprócz weekendów) po około dwie godziny. Od 2013 r. trener zaczął mnie wraz z partnerką przygotowywać intensywnie do występów na Ogólnopolskich Turniejach Tańca Towarzyskiego. Na pierwszy turniej, pamiętam jak dziś, pojechaliśmy do Rędzin, gdzie zajęliśmy czwarte miejsce. 
Taniec wymaga ode mnie wielu poświęceń, ponieważ po szkole nie mogę spotkać się ze znajomymi, pójść na pizzę, do kina, pograć w „nogę”, czy nawet razem odrobić lekcje. Ja po szkole muszę (bo tego bardzo chcę) pędem iść do domu, szybko coś zjeść, wziąć rzeczy na trening i biec na autobus. 
Obecnie posiadam już klasę taneczną C w stylach latynoamerykańskich oraz klasę taneczną A w stylu standardowym w kategorii wiekowej powyżej 16 lat. Nie ma chwili, żebym nie tańczył lub nie myślał o tańcu.
Taniec to dla mnie całe życie, to moja pasja, moja miłość, z którą wiążę swoją przyszłość. Moja rodzina jest ze mnie bardzo dumna, ale tak naprawdę to wszystko zawdzięczam moim Rodzicom, bo bez ich wsparcia i pomocy finansowej, niczego bym nie osiągnął. To oni bardzo mnie kochają i chcą mojego dobra i rozwoju. Za to im szczerze,
z całego serca dziękuję. Uważam, że każdy powinien dać sobie szansę na rozpoczęcie przygody z tańcem.

Michał Salwin

Sukcesy Michała:


1. Świąteczny Ogólnopolski Turniej Tańca Towarzyskiego Mikołów 2013r. I miejsce,  kategoria 12-13 lat,  klasa E - kombinacja.
Mikołów 14-15.12.2013 r.

2. Puchar Okręgu Śląskiego 2016r. w tańcu towarzyskim. I miejsce kat. 14-15 kl. E - kombinacja. Siemianowice Śląskie 1-2.10.2016 r.

3. Sosnowiec Dance Cup.  I miejsce , kat. 14-15, kl. E - kombinacja, Sosnowiec 09.10.2016 r.

4. X Jubileuszowy OTTT o Puchar Jerzego Mierzwy I miejsce, kat. 14-15, kl. E+F  Kluczbork  23.10.2016 r.

5. Dance Oscars 2016 World Open Competition I miejsce kat. 14-15 kl. E+F  Kędzierzyn Koźle  4-6.11.2016 r.

6. II  OTTT Bieruń 2016 o Puchar Burmistrza miasta Bierunia oraz Starosty bieruńsko-lędzińskiego  I miejsce, kat. 14-15 kl. E+F 
Bieruń 05.11.2016r.

7. IV OTTT o Puchar Burmistrza Gogolina Maestro 2016  I miejsce kat. 14-15  kl. E+F    Gogolin 11.11.2016 r.

8. XXVII OTTT Olesno 2016 I miejsce  kat. 14-15, kl. E  Olesno 26.11.2016 r.

9. Gala Taneczna Poraj Cup 2016  OTTT o Puchar Wójta Gminy Poraj, II miejsce kat. 14-15  kl. E+F Kombinacja  Poraj 27.11.2016 r.

10. XXXVIII Świąteczny Ogólnopolski Turniej Tańca Towarzyskiego "Flamenco" 2016 R. I miejsce  kl. D  kat. 14-15  Standard
Siemianowice Śląskie 17.12.2016 r.

11. GRAND PRIX POLSKI W TAŃCU TOWARZYSKIM 17.06.2017 r. - 1 MIEJSCE, KAT. POW. 15 LAT, KLASA D - LATINO

12. Mistrzostwa i Puchar Okręgu Śląskiego PTT, 09.09.2017 r. POW. 16 LAT OPEN, STANDARD, 4 MIEJSCE



13. Grand Prix Polski  PTT BIAŁYSTOK, 30.09.2017 r. 16-18 LAT  OPEN STANDARD - 2 MIEJSCE



14. WORLD CUP WDC AL STARDANCE FESTIVAL - OTWARTE MISTRZOSTWA WROCŁAWIA, 14.10.2017 r., 16-18 LAT OPEN, STANDARD, 7 MIEJSCE



15. OLESKI FESTIWAL TAŃCA - OTWARTE MISTRZOSTWA ZIEMI ŚLĄSKIEJ OLESNO, 02.12.2017 r., KAT. POW. 15 LAT, KLASA B , STANDARD, 1 MIEJSCE



16. GALA TANECZNA, PORAJ, 16.12.2017 r., KLASA B, STANDARD, 
POWYŻEJ 15 LAT, 1 MIEJSCE


17. MISTRZOSTWA KLAS A, B, C W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM, 11.03.2018 R., 4 MIEJSCE I ZDOBYCIE KLASY A W STANDARDZIE















Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zwyczajni - (nie)zwyczajni Julia Hoszek i Marta Skiba

Dzień Przyjaciela w naszej szkole