Nasz zespół redakcyjny:

Zuzia Adamiec

Łukasz Gawlik

Bartek Kubicki

Amelia Majda

Kasia Pogoda

Natalia Szypuła

Artur Zieliński

Kamil Bublij

Konrad Wróbel

Opieka merytoryczna:

Iwona Zarzycka

Ewa Prus

Nowy Rok, nowe teksty!

Witamy w Nowym Roku po dłuższej przerwie. Prezentujemy Wam nowe teksty. Miłej lektury! 


                                                   „Nie taki diabeł straszny, jak go malują”
                Chciałabym opowiedzieć, jak minął mi rok szkolny 2017 – 2018. Wraz z moją klasą w czerwcu pożegnałam się z Dwunastką i z obawą czekałam na początek nauki w nowej szkole. Bałam się,
że nie poradzę sobie z aklimatyzacją w nowym otoczeniu, że nowe przedmioty będą dla mnie zbyt trudne i przerosną moje możliwości. Okazało się jednak, że moje obawy były zbędne i bezpodstawne.
                Przede wszystkim poznałam wielu wspaniałych nauczycieli, którzy sprostali wyzwaniu  wytłumaczenia mi praw fizyki, zasad matematycznych i wzorów chemicznych. Podziwiam panią Kostur za cierpliwość, bo choć radzę sobie z matematyką, to często wpadam w panikę, gdy czegoś
nie rozumiem. Na szczęście miałam zawsze obok siebie moją przyjaciółkę - Wiktorię, która pocieszała mnie w kryzysowych sytuacjach. Ponadto do mojej klasy doszły dwie wyjątkowe dziewczyny – Agata
i Tosia, z którymi znalazłam wspólny język i momentalnie się zaprzyjaźniłam. Kilkukrotnie odwiedziły mnie i mam nadzieję, że będziemy mieć jeszcze wiele okazji do takich spotkań.
                Wbrew moim przypuszczeniom nowe przedmioty nie były aż tak skomplikowane, choć przyznaję, że uczenie się niektórych praw fizycznych sprawiało, że bolała mnie głowa. Miałam szansę zaprezentować swoje talenty, a także je rozwijać. W przyszłym roku chcę w dalszym ciągu odkrywać możliwości mojego głosu pod czujnym okiem pani Kowalskiej. Poznałam słynne dzieła polskich pisarzy, takie jak „Zemsta” czy „Dziady” i mogłam wraz z moimi koleżankami wziąć udział w kilku ciekawych konkursach polonistycznych.
                Ważnym dla mnie wydarzeniem w tym roku szkolnym był udział wraz z klasą w Talentowni. Bardzo się ucieszyłam, gdy okazało się, że spektakl, do którego stworzyłam scenariusz, spodobał się publiczności. Chciałabym też przy sposobności podziękować pani Zowadzie za to, że pomagała mi
w dopracowaniu mojego pomysłu i wspierała mnie przez cały czas. Poza tym dziękuję pani Zarzyckiej. To właśnie pod jej skrzydłami rozwijałam swoją pasję do pisania opowiadań, recytacji i gry aktorskiej.
                Nie mogę również zapomnieć o pani Lewandowskiej, dzięki której poznałam każdy kąt szkoły oraz boiska.
                Nie zapomnę także pracy pani Kowalskiej, którą włożyła wiele wysiłku uświadomienie mi walorów mojego głosu i przygotowała mnie do wielu konkursów wokalnych. Mam nadzieję, że ósma klasa będzie dla mnie równie owocna w niezwykłe przeżycia jak siódma. Rok szkolny 2017 – 2018
na pewno będę wspominać z uśmiechem na twarzy.

?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zwyczajni - (nie)zwyczajni Julia Hoszek i Marta Skiba

Dzień Przyjaciela w naszej szkole

Absolwenci z pasją - Michał Salwin